rungkut kidul depo 10 bonus 15

Καλώς ήρθατε στο Δημοτικό Σχολείο Γραβιάς

Διαδραστικοί πίνακες.

 Οι νέες τεχνολογίες έχουν μπει εδώ και χρόνια για καλά στη ζωή μας παρέχοντας πολλές εφαρμογές και υπηρεσίες σε διάφορους τομείς. Η εκπαίδευση και το σχολείο ως ένας δυναμικός χώρος, δεν μπορούσαν συνεπώς να μείνουν εκτός. Έτσι,  με την έναρξη της νέας χρονιάς ο Διευθυντής του Σχολείου κ. Τερτίγκας Αθανάσιος πρότεινε στους εκπαιδευτικούς τρόπους ένταξης και αξιοποίησης στην εκπαιδευτική πράξη  των νέων τεχνολογιών. Στη συζήτηση αυτή αποφασίστηκε η προοπτική αγοράς διαδραστικών πινάκων μιας και θεωρείται ότι και το σχολείο αναβαθμίζεται αλλά φέρνει και τα παιδιά σε επαφή με τις νέες τεχνολογίες που έτσι κι αλλιώς ακολουθώντας τη ρήση: «το μέλλον ανήκει σήμερα σ΄ αυτούς που το προετοιμάζουν»,  ή πας μαζί τους ή μένεις απ? έξω οριστικά.

Η τελική απόφαση για την απόκτηση των διαδραστικών πινάκων  πάρθηκε σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με το Δήμαρχο Γραβιάς κ. Μανανά Αθανάσιο και τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής κ. Κορομπίλη Αθανάσιο. Η αγορά τους έγινε με χρήματα της σχολικής επιτροπής μιας και η σωστή διαχείριση των λειτουργικών μας δαπανών είναι τέτοια ώστε να περισσεύουν χρήματα και για τέτοιες αγορές.

Έτσι από τον Οκτώβριο του 2009 το σχολείο μας είναι το πρώτο στο Ν. Φωκίδας που τρεις αίθουσες διδασκαλίας (Β?-Ε?-ΣΤ?) εξοπλίστηκαν με διαδραστικούς πίνακες.

Το Μάιο του 2010 εξοπλίστηκαν και οι άλλες τρεις αίθουσες (Α'-Γ'-Δ') κι έτσι σε όλες τις τάξεις λειτουργούν πλέον οι διαδραστικοί πίνακες.

Τι είναι ο διαδραστικός πίνακας.

Ο διαδραστικός πίνακας είναι μία οθόνη που συνδέεται σε Η/Υ στη θύρα USB ή και με  bluetooth και προβολέα (projector). Έχει τη δυνατότητα να προβάλει ό,τι έχει αποθηκευμένο στο σκληρό του δίσκο ο υπολογιστής και συνοδεύεται με το δικό του εκπαιδευτικό λογισμικό.

Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι λειτουργεί με τα ειδικά πενάκια που έχουν τη δυνατότητα να γράφουν με διαφορετικό χρώμα. Έχει μία συλλογή από εργαλεία σχεδιασμού, μορφοποίησης και επεξεργασίας τόσο κειμένου όσο και εικόνων. Έτοιμα σχήματα όπως τρίγωνα, κύκλοι, τετράγωνα μπορούν να «τραβηχτούν» στην επιφάνεια εργασίας του πίνακα και στη συνέχεια να επεξεργαστούν.

Το  λογισμικό του πίνακα επιτρέπει τη δημιουργία σελίδων. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να σχεδιάσει και να προετοιμάσει το μάθημά του συμπληρώνοντας και εμπλουτίζοντάς το με εικόνα, ήχο, βίντεο,  συνδέσμους για ιστοσελίδες και ό,τι άλλο θεωρήσει χρήσιμο.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι η ευελιξία του προγράμματος που επιτρέπει την αποθήκευση, εκτύπωση, αλλά και την εξαγωγή του μαθήματος ή της σελίδας που έχει δημιουργηθεί σε μορφή σελίδας Web, αρχείο εικόνας, PDF, Power Point.

Δίνεται επίσης η δυνατότητα σε κάθε αντικείμενο να τοποθετηθεί μία σύνδεση προς ένα αρχείο, ιστοσελίδα, εφαρμογή ή κάτι άλλο. Επίσης μπορεί να δημιουργηθεί μία σύνδεση με αρχείο ήχου και πατώντας πάνω στο αντικείμενο ο μαθητής να ακούει την εκφώνηση της λέξης ή κάποιο άλλο ηχογραφημένο μήνυμα.

Τα πλεονεκτήματα από τη χρήση διαδραστικών πινάκων μέσα σε σχολική αίθουσα είναι πολλά. Όσες περισσότερες δυνατότητες αυτών των πινάκων αξιοποιούνται, τόσο περισσότερα είναι και τα οφέλη.

Παρουσίαση μαθήματος με δραστηριότητες και πολυμεσικό υλικό, εύκολη και γρήγορη οργάνωση πορείας διδασκαλίας, αποθήκευση και διαμοιρασμό των σημειώσεων του δασκάλου σε μαθητές που τυχαίνει να λείπουν, συνεργασία μαθητών πάνω σε διαδραστικές εφαρμογές φτιαγμένες για τις ανάγκες του συγκεκριμένου μαθήματος κάθε φορά, άμεση σχέση με το περιεχόμενο και δυνατότητες προβολής περιεχομένου από το διαδίκτυο είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα που κάνουν την καθημερινότητα στην τάξη να αλλάζει και τους μαθητές ενεργούς εταίρους στη διαδικασία μάθησης.

Το μάθημα που επιτυγχάνεται με το διαδραστικό πίνακα ενεργοποιεί όλη την τάξη, συγκεντρώνει την προσοχή και ενισχύει τη διάδραση με τον εκπαιδευτικό, σε αντίθεση με την εργασία στην οθόνη του υπολογιστή που περιορίζει την παρέμβαση του δασκάλου, εξαλείφει την απομόνωση από τους συμμαθητές, επιτρέπει την αμφίδρομη επικοινωνία και ενθαρρύνει μεγαλύτερη διάδραση μεταξύ τους.

 

 

 

 diad1   diad2   diad3   diad4  diad5